piątek, 2 września 2011

Krasnaja krasawica

Kolejny post miałam zamiar poświęcić innej lalce, ale jeszcze nie nacieszyłam się Moirą ;) i póki co jestem w stanie skupić uwagę/obiektyw tylko i wyłącznie na niej. Okazuje się, że Moira uwielbia się stroić (Bogu dzięki, że jej sukienka nie jest z serii tych niezdejmowalnych!). Wczoraj wskoczyła w ciuszki jednej z rosyjskich Silkstonek. Może i nie ma typowo słowiańskiej urody, ale czy nie wygląda ślicznie w takim stroju?



Ubranko też dotarło niedawno i zakochałam się w nim niemalże w równym stopniu co w Moirze.










PS: Wiadomość do Joli – dziś po południu zrobiłam chyba ze 20 zdjęć-przybliżeń w przeróżnych trybach, ale wszystkie wyszły nieostre albo prześwietlone :( Mam nadzieję, że w świetle dziennym uda mi się zrobić ładne zbliżenia na kolczyki!

15 komentarzy:

  1. Zoe, ostatnio przy okazji wpisu o lalce-hiszpance na blogu Barbie Dream przeczytałam, że Tobie pozostała po niej sukienka. Myślę, że Twoja Moira mogłaby w niej wyglądać zjawiskowo! Jej twarz sprawia wrażenie bardzo zalotnej i zmysłowej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu śliczna stylizacja, widzisz mówiłem, że ona ma mało Indiańskie rysy bo w każdej sukience jej ładnie :)

    Fajnie, że znów piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalka jest piękna i w każdym ubranku byłoby jej do twarzy! Ania ma rację - warto ją zobaczyć jako hiszpańską piękność ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obiecuję, że zrobię sesję hiszpańską :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie czekam na zdjęcia z niecierpliwością :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że w każdej sukience będzie jej ładnie. Za taką lalkę to faktycznie można wiele oddać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! Ma bardzo wyjątkową twarz, kilka razy już oglądałam te zdjęcia, bo nie mogę się na nią napatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że Wam też się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jak zobaczyłam ją w tej rosyjskiej sukience to skojarzyła mi się z .... Cyganką :) Zwłaszcza na pierwszym zdjęciu.
    Cierpliwie czekam na zdjęcia kolczyków :)
    No i tez mnie ciekawi jak będzie wyglądać w sukience Hiszpanki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cyganicha z niej, a nie słowiańskie dziewczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie! Dzięki za te komentarze, teraz sama spojrzałam na nią jak na Cygankę, a nie Rosjankę czy Indiankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się , że wróciłaś i to jak pięknie odrazu. Gdybyś jeszcze troszkę rozjaśniła tło, bo ja niestety nie daję rady czytać i rozjaśnianie u mnie nic nie daje, buuu....

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, a teraz? Czy zmiana koloru tekstu (tak jak w ostatnim poście) coś dała? Jeśli tak, to zmienię też poprzednią wiadomość - daj znać!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak Kochanie jest zdecydowanie lepiej, dziękuję i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę, będę o tym pamiętać przy kolejnych postach! Odściskuję :)

    OdpowiedzUsuń